bakning hos cathaysa igår kväll

När jag kom hem igår skulle jag och kim sätta på en film

hade förberett allt, så ska jag flytta på datorn lite

precis som jag kände på mig skulle hända

hände ett glas ramlade som stod bakom

så var det tvungen att vara det största av alla.

Hela golvet fullt av läsk..

Bara och hämta damsugaren, moppen och börja ;)

Då var jag inte alls sugen på att kolla på film efter

så tänkte jag, då kan jag väl lägga in bilderna från idag (igår)

Så funkade inte internet och då ville jag bara gå och lägga mig..

Men nu funkar internet och här är några bilder från igår

bakning i full fart

lägg märke till julias snygga bil

Julia posar lite

Emma kom på att sour cream chips

skulle passa perfekt i en lussebulle

så i den här ligger det massor av chips i

mm..låter gott

alltid som bäst med er tjejer

 

 


Kommentarer
Postat av: JULIA

fyfan vilken känsla när C spruta skumpa över hela köket!

2010-11-28 @ 17:34:07
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: jenny

åh ser mysigt o kul ut! tråkigt att jag inte kunde komma då... ville också va med! <3

2010-11-29 @ 13:14:34
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0