påsk

Haft en riktig mysig påskdag idag! great!!!
Först kom min farbror med familj, åt jääääävligt god påskmat, dregglar nästan när
jag tänker tillbaka..... hoppas på att det finns rester till i morgon hahaha... nae gud vad gott det är!
'
Vid 6 gick jag,julia och emma till willys och handlade lite grill saker m.m
Min farbror var även snäll och betalade mitt köttpacket, tackartackar!
Sen gick vi till cathaysa och grilla,spela spel och kollade på skräckfilm.
Mysigt värre!
'
Jävligt goda bilder på påskmaten
'
BÄSTA PÅSKLOVET EVER!
Helt ärligt.... vi sa igår att det här påsklovet är fan bättre än HELA förra sommarlovet..
fatta hur sjukt kul och mysigt vi haft det, underbart.
'
Nu ska jag mysa mig ner brevid min underbara pojkvän!
Godnatt lovers!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0