-

Har bloggat rätt så dåligt på senaste känner jag.. ska bättra mig ;)

Den här dagen har gått sååååå fort! den bara flög förbi

Vaknade av ett sms av emma som löd:

Hej mitt vinterland nu är jag här. Har saknat snön så mycket :):):)

:):):):) ungefär..

Hoppade upp ur sängen och sprang till fönstret.. ingen trevligt syn.

Ush jag trodde det skulle bli vår nu..... fan för sverige.

Började 12.10 hade bara turism sen prov i information&layout gick bra! hoppas jag.

Nu ska jag duscha sen mysa mig ner i sängen med kimen! hehe

En go bild på min matlåda i måndags.
Tacos då med, så jääkla gött!

Var med emma när hon tog hål i örat i måndags med ;)

Så jävla ful!! hahahahaha

hon tycker den är skit snygg :) (hahaha)

Jag skulle ta hål igår men då hade dom ingen tid..

men ska gå dit nästa vecka så ska jag få en snygg pärla jag med..


Kommentarer
Postat av: emmmmma

Haha den e ju snygg... börjar till och med tycka den är skit snygg :)

2011-02-11 @ 15:38:30
URL: http://emmaamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0