American Idol

längtar till imorgon som en galning vet inte varför
ska inte ens göra nått hahaha..
ensam fredag, ush :(
Men så himla skönt med helg och framför allt lov! gud så skönt

Kollade nyss på American idol haha satt här och grät
när en kille som skulle sjunga berättade om att hans tjej och han
skulle gifta sig så råkade hon ut för en olycka och blev handikapad 2 månader innan..
Han sa: Jag skulle aldrig släppa henne nu, det är vi oansett vad som händer.
kunde inte hålla mig haha :( han var så gullig mot henne..

Nu kollar igenom bilder på datorn igen
som jag har saknat min dator!!
Massor av minnen kommer upp åh älskar det!


2 år sedan, tiden går såååå fort!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan inte låta bli att tänka att han inte kan med att lämna henne just för att hon blivit handikappad...så hemsk jag är! Men jag skulle nog inte tänka så om jag sett programmet!

Jag gillar att inte ha planer, just för att man kan vara spontan...bara våldgästa folk, liksom! Ikväll är jag dock upptagen med en vän som fyller år och ska firas.

2011-02-18 @ 15:26:24

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0