Annorlunda inloggning

Loggade in på facebook..
hade 3 vänförfrågningar en från turkiet och bor i katrineholm
Någon från serbien och en från något annat konstigt land.
Fattar inte varför dom vill lägga till mig och hur har dom ens hittat mig..
Skumt det där med facebook alltså!
Sen loggade jag in här på bloggen hade då fått två kommentarer av
två olika bloggar som var på engelska dom hade kommenterat
att min blogg var bäst, att dom älskade min sida "blogg"
Sen kommenterade en av dom mitt inlägg lite längre bak i arkivet
" om att jag hade tappat bort en läxa"
"Shame on you"


ville gärna svara på det dom skrev men det gick
inte trycka på deras kommentarsfält..
men rätt coolt ändå ju!
Sitter nu och äter päronsplitt LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: julia

hahah det där har hänt mig med, hela tiden folk som kommenterar på engelska. skit skumt :s

2011-02-01 @ 16:26:19
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: bellaandersson * ♥

ge mig ♥

2011-02-01 @ 16:45:54
URL: http://bellanellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0