BB

Det var skönt att kolla på big brother
med två av mina favvo tjejer, man kunde prata av sig
om alla deltagare. Vi bestämde oss för att kolla tillsammans
hela veckan hehe, så skönt att det är lov!!
Njuter verkligen av ledigheten :D

Jag och emma gick en promenad när dom skulle hem..
Kollade in i en lokal med tre-fyra dansande killar
och skrämde upp oss lite på vägen haha.

Klockan 1 börjar big brother igen!!
tror att det är ett nytt avsnitt hoppas inte är repris från förut..
Men det här avsnitten var 15 min längre, toppen!


Lite gött från ikväll


Kommentarer
Postat av: jenny

hallå jag fattar ingeting?! när kommer bb va på tv? va det nytt avsnitt på kvällen. fan jag trodde det va repris så jag kolla inte :/ är det hela veckan? vilken tid ? :)

2011-02-21 @ 10:54:01
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0