Gud ger oss ett tecken

Deppigt

Först skulle vi bo på det här hotellet allt var
perfekt, all inklusive och jätte fint hotell
och allt var verkligen helt underbart
längtade sååååå mycket!
Men nej, då fick vi ett brev om att hotellet
inte skulle bli klart i mars, det kunde ta flera månader
så vi fick andra erbjudande och valde ett av dom..

Det blev det här hotellet..

jag var jätte tveksam i början men fick sen

reda på att det var massor massor ruchekanor på hotellet

och att det var all inklusive och allt var perfekt igen

jag var jätte glad och längtade till att åka dit..

Men nej då vetu.. då börjar det bli demostration

och vafan det är som händer där nere just nu..

Då var vi tvungen att till och med byta land..

Blev riktigt ledsen :(

Nu ska vi åka till Gran Canaria

Känns deppigt..

Har för det första varit i Spainen

och nu ska vi till en ö nära spanien känns ändå tråkigt

Det är bara frukost bufè och inte all inklusive

på de andra hotellen var det ju det

vilket betyde att vi fick ta hur mycket mat

och läsk, glass OCH ALLT..

Jag var överlycklig men nu känns det så där..

MEN ÄNDÅ

Jag får åka med min underbaraste pojkvän

och vi kommer nog ha det kul ändå!

Får vi väl hoppas hehe.. Så det var allt

av min berättelse för dom som läste hahaha

Jag är riktigt trött, ska lägga mig bredvid kim som ligger och

halv sover bredvid mig, puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: julia

ååhh tråkigt för er :(

2011-02-04 @ 08:31:10
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: jenny

åh så himla illa! :( lider med er.. men tänk oisitivt: grekland är nog också mysigt! (:

2011-02-05 @ 12:54:28
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0