ingen bra dag!!!!!!!!!!!!! SKITDAG

verkligen ingen bra dag!
Skolan var väl sådär men efter........
Var på stan va skit sugen på att shoppa gärnet!
Gick i fyra butiker.. hade inte hittat något
jag tappade lusten och hoppet.. ush!
HITTA INGENTING, jag tänkte att jag skulle handlar för 1000+!!!!

Kom hem... det var inte god mat..
skulle gå til willys så jag tänkte
åh vad skönt att cykla, det är ju inte så mycket is ute längre
tog en annan väg än vad jag brukar.. det var två halv
meter höga STORA vattenpöarl där, jag såg dom inte först..
Fortsatte köra en bra bit, insåg sen "nae nu kommer det sluta illa"
Jag trampa och trampa.....sen var det kört
rammlade i, hela jag blev dyngsur.. då menar jag DYNGSUR.
Kunde krama ut skitigt vatten från alla mina kläder..
Kollade runt överallt som tur var såg inget! SKÖNT

Gick in bytte om och kämpade mig till willys..
det började spöregna, jag såg ut som en blöt hund.
inte nog med det.. DE JAG SKULLE HA PÅ WILLYS FANNS INTE
( dvs. frysta jordgubbar) Frågade till och med... men nae dom kom in
imorgon... VARFÖR JUST IMORGON?!? jag vill ha dom nu?

Köpte glass..gick hem, det spöregnade änu mer jag blev dyngsur
om mina nya kläder IGEN!

INTE NOG MED DET... VAR TVUNGEN ATT SKRIVA OM
INLÄGGET FÖR JAG KOM IMOT EN KNAPP NÄR DEN VAR KLAR
ALLTSÅ ÄRLIGT.... vad mer ska hända.
Jag blir väl sjuk imorgon efter den här dagen..
helvete..
byr mig inte om ingen läser heller skönt var det iallfall att skriva av mig lite.
HEJDÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Men stackars dig vilken dag.

Men kunde inte sluta skratta när jag läste din cykel historia, förlåt ;) Jag vet inte om jag vågar skriva att jag mejlat dig nu...men jag gör det och hoppas på att du inte slår ihjäl mig. Skulle jag haft bilen hemma skulle jag komma förbi med jordgubbar till dig :)



Visste inte vilken mejl du använde, hade ju fyra stycken så skickade till alla :P

Blev många bilder men du får välja ut de du tycker om bäst och redigera lite som du vill me.

Jag vet att jag blir nöjd hur du än gör.

Och går det inte använda bakgrunden så får du ta nått annat. Lycka till nu och tack!



Puss på dig

2011-02-07 @ 19:43:10
Postat av: julia

hahaha evelina då! vart befann sig pölarna ? ;)

2011-02-08 @ 09:10:13
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: maria

hahahaha, gumman då! <3

2011-02-09 @ 01:35:11
URL: http://kmeh.devote.se

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0