Home, not sweet home

Nu är jag hemma, känns förjävligt rent ut sagt.
Jag har aldrig känt att det varit såhär kallt i Sverige någonsin haha,
helt ärligt...det är galet kallt!

Vi har iallafall haft grymt bra, 30-36 grader varje dag och strålande sol,
det kunde inte bli bättre. Sola, bada, äta, lite shopping!
Så mysigt och skönt har det varit att komma iväg lite,
hade ju dock velat stannat kvar en vecka till, kändes jätte tråkigt
att lämna det underbara hotelet! Hade även velat bli lite mer solbränd och även
inte velat flaga så mycket som jag gör!! hela min panna flagar och
många andradelar av kroppen men...
Bästa hotellet jag varit på och BÄSTA landet/ön jag varit på.
HELT PERFEKT.

Vi landade ungefär klockan 11, sen fick vi vänta på väskorna i ungefär 40 min,
så vi var hemma vid 12. Jag och kim gick hem till han, hälsade på hans mamma
sen åkte vi till stan.
Nu är jag helt utmattad och fattar knappt vad jag skriver, mina ögon är som
rullgardiner. Orkar inte visa er några bilder en. Ni får hålla ut lite! ;)
(Tagit nästan 500 bilder såg jag nu ojojoj)

Här är iallafall 3 saker som jag köpte på STAN idag.

  
Simpla sköna plagg.
Det var allt för mig, nu somnar jag.....
hejdå!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0