Bild 1: Något jag älskar

NÅGOT jag älskar är VERKLIGEN skräpmat..
alltså det finns inget godare?!?
När jag tänker efter så finns det verkligen inte det..
det är helt sjukt, kan ni komma på något som är godare? Helt ärligt?
Man kan inte säga att godis är godare tex. det går inte..

Så något jag verkligen älskar är skräpmat.. så underbart så det
går inte förklara i ord, skulle kunna skriva en bok lika tjock som
bibeln om detta.. men det gör jag inte så jag slutar nu..






ps. såg nu att julia med hade tagit mat på sin första bild, hahahha..
hon är exakt som mig bara älskar mat, ASSÅ ÅH! SÅ JÄVLA GOTT..
hahaha blir helt till mig ds.


Kommentarer
Postat av: julia

alltså mmmm vad gött

2011-03-20 @ 18:31:35
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0