Från jamp.blogg.se

Julia hade lagt upp en lista på sin blogg som jag blev intresserad av
så jag wannabe'ar henne lite och kör samma lista!
Tar bild 1 i inlägget över och bild 2 imorgon, bild 3 på tisdag osv osv...
Känns bara skönt att kunna leta efter en bild som passar och hitta lite minnen på datorn hihi.

bild 1: något jag älskar
bild 2: jag
bild 3: en familjemedlem
bild 4: en bild från i somras
bild 5: jag förut
bild 6: jag och någon jag inte träffat på länge
bild 7. en bild som ni inte sett förut
bild 8: det här gör mig glad
bild 9: en underbar plats
bild 10: något jag vill ha
bild 11: en person jag kan berätta allt för
bild 12: min vardag
bild 13: dig har jag alltid roligt med
bild 14: en bild som påminner mig om gamla tider
bild 15: en person som jag skulle kunna göra allt för
bild 16: en bild som jag alltid skrattar åt
bild 17: ljus
bild 18: min fritid
bild 19: en person som är snygg
bild 20: en bild som gör mig ledsen
bild 21: jag och en klasskompis
bild 22: min framtid
bild 23: mina rum
bild 24: min favorit elektronik pryl
bild 25: en snöig bild
bild 26: kärlek
bild 27: en ovanlig bild
bild 28: en bild jag är stolt över
bild 29: en jävligt ful bild
bild 30: något fint


Kommentarer
Postat av: julia

jag har gjort listan själv. duktig va? :D

2011-03-20 @ 18:30:19
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0