GÖTT!

Har gått en lång promenad runt hela klocket med kim
så skönt och mysigt.
Har dock världens träningsverk i mina vader sen gymmet igår
men det känns skönt det med ;) hehe

Kom nyss på en as god sak att baka
Men vi har inget margarin men ska gå ner till willys och köpa det
om några min :):)
Ska bjuda mina gulliga vänner på detta underbara när dom
ska kolla på solsidan och big brother här ikväll, mysigt
  
Litet smakprov...
dreglar!
________________________________________________________________

Fick nyss reda på att dom inte skulle kolla hos mig kväll :( :(:(
då får jag ta och baka det här någon annan dag..
för då orkar jag inte gå ner till willys skulle göra det för deras
och min egna skull såklart men ja....
där gick ni miste om något gött tjejer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0