My heart is refusing me

Vill inte sova..
men har inget att göra.
Sitter och kollar på 456464 bilder jag har på
datorn, så roligt att se massa minnen i bilder!

  
Kollar även massa olika hårfärger och längder på bilder på mig..
Imorgon ska jag köpa antigen mörkbrun hårfärg med en gnutta rött
eller så färgar jag blonda slingor som jag har hemma....
Jag får panik... hur fan kan det vara så svårt att välja en hårfärg?
Brunt hår är skit snyggt till en snygg bränna på sommaren...
Blont hår är fräsht och jävligt snyggt på sommaren det med....
ALLTSÅ BLÄÄ

(INTRESANT VA VA VA VA.. en blogg är väl ändå till för att skriva av sig lite på..
så ni är inte tvingade till att läsa mitt struntprat, PUSS ;)


Kommentarer
Postat av: kim :P

Blont tycker ja :D

2011-03-19 @ 10:19:57
URL: http://youtube.com/kimizhfs
Postat av: kim :P

2011-03-19 @ 10:20:26
URL: http://youtube.com/kimizhfs

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0