Ni anar inte hur mycket ni betyder♥





(Klickbara bilder)

F-
Emma och Jag i höstas
R- Emma,jenny,jag och julia i gotland på natten.
I- En ring vi alla köpte i sommras, "dreams do come true"
E- Cathaysa,julia,emma och jag vid ensjön i sommras.
N- Jenny,emma, julia, cathaysa och en liten bit av mig, på nyår.
D- Emma, julia, jag och jenny på stranden på gotland i sommras.
S- Emma, julia, jag och cathaysa vid hagebybacken för några månader sedan.


Ni finns där i vått och tort, i alla lägen.
Ni är en STOR STOR del av mitt hjärta, skulle verkligen inte klara mig utan er.
tack för att ni finns, JAG ÄLSKAR ER!
♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: julia

N: och julia :''''(



anar stavas med ett N



love ut <3

2011-03-20 @ 22:50:00
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0