Söndag.

Godmorgon!
Det var blev en rolig kväll igår, vi var hos en kompis i smedby..
vid halv 12 drog vi till mc sen gick spårvagnen halv 1 så det blev
inte en jätte jätte långt kväll, det var skönt att lägga sig och sova när
vi kom hem kan jag lova!

Tog typ inga bilder så finns inget att bjuda på :(
Men jenny tog nog några som jag får sno så småning om.

Det här var i stort sett den ända bilden som togs med min kamera
igår haha, jag och c tar ut pengar och jag har världens tova i håret ;)


Skulle åkt och gymmat idag men orkar verkligen inte det..
Ush är så trött, får bli en slapp slappsöndag!
Är dessutom sjuk (förkyld och ont i halsen)
Får se om jag går till skolan imorgon..
känner mig sådär..
Ha det bra puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0