Sverige har ingen klass alls

Mysig söndag som vanligt..
Tjejerna gillade min tavla, julia blev till och med
glansig i ögonen hihi, ni är bäst!
___________________________________________
MEN.. ETT STORT MEN!
Varför är Katerina kvar i big brother..
Det ända hon gör är ju att spela morsa och säga
hjärtat till varanda person där inne.
Fattar inte hur sverige tänker.
titta själva hon vill ju ut..
Emma och jag gav varandra en käft smäll när nicky åkte ut.
Inte för att vi är hans fan's eller så men för att katerina skulle åka enligt oss.
Hon gav mig en mild smäll medans jag visst råkade göra för hårt.
Efter några min. Emma: Föresten vad hårt du slog!

Kommentarer
Postat av: julia

sv:

ja det är ju sånt vänner är till för <3



ni var ju helt galna. knasbollar

2011-03-21 @ 17:51:09
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0