Utbildnings läger

OJOJ TJENA MORS!
Nu är jag hemma från ett utbildningsläger, ojojoj var ute i skogen
i 2 dygn, men det var faktiskt riktigt jäkla kul, mycket roligare än förväntat!
Grät nästan när vi kom dit för jag inte ville vara där hahahahahahaha.
Men iallfall nu sitter jag här nyduchad (SÅ JÄVLA SKÖNT ATT DUSCHA)
Några meningar som beskriver utbildningen
GTA i skogen, rulla sig bakom träd, grenar, mossa och jord
och akta sig för ARGA vakter som skyddade stigen,
akta sig för psykiska tanter, paddla för att hitta tecken under läskflaskor och
även akta sig för den galna fiskegubben ute på vattnet!,
sno pengar från ett hus och bli jagade av tjuvar..
råka ramla från ett fönster när vi skulle smyga in och ta pengarna och gjorde en STOR
lila bula rakt på ögat på en tjej, så synd :( hahahaha :(, grill, chill och självklart utbildning.

(ungefär så där såg det ut, fast byt ut hajen mot fiskegubben)

SPÄNNANDE VA?!? grymt var det!
(För er som inte vet så är det fritidsledar utbildning)

Aja kl. 7 kommer alla mina bästa tjejer så ska vi prata och prata och prata
och kolla på big brother, mysmys!

HA DET BÄST! ♥


Kommentarer
Postat av: julia

sv:

nej blä. vi tog en varsin "ruta" sen kasta vi skiten. brrr ryser av tanken

2011-05-29 @ 19:41:44
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0